5 Kasım 2010 Cuma

İtalya rüyası :)

Blogum blogum canım blogum :) bu aralar çok ilgilenemiyorum hatta bir süre daha ilgilenemeyeceğim çok fazla ama İtalya bile beni çok engelleyemez blogumla ilgilenmemi :P :)
2 Haftadır İtalyadayım erasmus için geldim. dönüş kısmetse  15 Ocak'ta :) yeni yılımı burada geçireceğim. Bütün italyayı gezmek istiyorum. Şimdilik az biraz ROMA'yı gezdim.




Böyle ilginç tipler çoğunlukta :)))


Şimdi NAPOLİ deyim.Deniz kenarı bir yer burası güzel olmasının yanısıra küçük tehlikelerin de başkenti :\ . Ama alıştıkça daha çok seviyorsunuz burayı :)

    
ve her sokak bu şekilde malesef mafya el koymuş çöp işine devletin toplamasına izin vermiyo kendide toplamıyor :S
Üstelik etrafta bir sürü seyyar satıcı var para çarpıyorlar :S. Hatta biz onlardan kaçalım derken bankadaki parayı çarptırdık sormayın :S :(((  Arkadaşımın kartını kopyalamışlar ve bankadaki bütün parayı çekmişler. Bi de burdaki polislere de uğradık yani gelmişken :)) yine de moralimizi yüksek tutuyoruz :)
Yiyecek olarak tabiki heryer Pizza ile dolu. Özellikle napoli pizzası harika! Ama devamlı pizza yemek olmaz. Yiyecek çok birşey bulduğumuz söylenemez yani domuz eti ve domuz yağlı olanları eleyince :)

Daha bir sürü fotoğraf var tabiki Şimdilik bu kadar .Napoli'de ne kadar dayanırız bilemiyoruz ama ilginç bir deneyim olacağı kesin :) 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...