27 Mayıs 2012 Pazar

Batan geminin malları bunlaaar :)

Çok güzel ve ilginç ürünlere sahip bir siteyi tanıtmak istiyorum sizlere. aslında ben çok önceden tanıyorum bu siteyi fakat sizlere de tanıtmak bu güne nasip oldu :).






Ben ne zaman hediyelik eşya veya ilginç ürünler alma istedi duysam aklıma gelen ilk site batangemi.com oluyor. Çünkü hakikaten ilginç ve çeşitli ürün seçenekleriyle beni benden alan ve zamanımı çalan bir site. Sitede gezinirken sanki bir pasajda, bir çarşıda veya bir alışveriş merkezinde geziyormuşum havası veriyor. Zamanın nasıl geçtiğini anlamıyorum. e aradığım herşeyi de bulabildiğim için başka yerlere ihtiyaç duymuyorum.

En çok beğendiğim ürünlerden sizlere bi kaç fotoğraf hazırladım :)
,




En çok ilgimi çeken üründür kendisi :) Özellikle kumbara delisi olan kardeşim için düşündüğüm bir hediye :)









Anneler gününe özel anneme aldığım sürahi.. :) Annem bayıldı kendisine :)










tasarımını en çok beğendiğim bardaklardan :)









veeeeeeeee çok daha fazlası için buyrunnn :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...