1 Aralık 2011 Perşembe

Diş telleri ve ben 1

          Diş telleri  !! İsmini duyunca bile hem ürkütücü birazdan çirkin gelir kulağa . Malesef bende dişlerimden şanssız olanlardan biriyim. Taa ortaokuldan beridir düşünüyorduk ailemle bu dişleri ne yapmalı? Aslında çok kötü görüntüsü yok dişlerimin hatta sevimli olduğunu söylüyo herkes. Ama yaş ilerledikçe düzgün dişleri gördükçe bu dişler artık gözüme batmaya başladı. Vee uzunn yıllar sonra 27 yaşımda bu diş tellerini taktırmaya karar verdim. Ne kadar kaçsamda sonunda yakalandım bu tellere.

            Bir gün karar verdik annemle aklımıza yatan bir ostodontiste gittik (baya bi gezdik 1 taneyle kalmadık tabi ). Üst çene darlığı olduğu belirlendi ve önce üst çenemin açılması gerekiyormuş. tellerde 1 ay sonra takılacakmış 1-1,5 sene onlarla yaşayacakmışım :) Neyse bugüne gün aldık  ve çene genişletmesi için apareyimi taktı acı olmadı ama eve geldikten sonra üst çenemde baskı olduğu için ben ağrı kesicimi içtim ne olur ne olmaz canım kıymetlii :D  Şimdilik alışmak biraz zor olacak gibi yemek yedim ama nasıl yedim bilmiyom zevk alamadım :(
 
Quad Helix                                           Benim dişime takılan bu 1 ay sonrada diş tellerim takılacak. İnşallah kolay bir yıl geçer. Gelişmeleri burada paylaşacağım :)  Sonra görüşmek üzeree .. :)   Sağlıklı dişlerr.... :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...