10 Kasım 2011 Perşembe

ATAM kalbimizdesin !

10 Kasım'da Atamızı Saygıyla Anıyoruz..... Kalbimizesin..
 
Atatürk gibi dehalar ancak
görünüşte ölürler. Çünkü gerçekte ulusların anlayışlarında derin ve
silinmez izler bırakan eserleriyle daima yaşarlar. Böyle insanlar, bir
kuşak için doğmadıkları gibi belirli bir
devre için de doğmazlar. Bu gibi insanlar, uluslarının bu nimetler
kaynağından durmaksızın yararlanmalarına imkan vermek suretiyle yüzyıllarca uluslarının tarihlerine egemen olacak insanlardır....
 
İki Mustafa Kemal vardır. Biri ben; et ve kemik, fani Mustafa Kemal..
İkinci Mustafa Kemal, O’nu (ben) kelimesiyle ifade edemem; O ben değil bizdir. O memleketin her köşesinde yeni fikir, yeni hayat ve büyük ülkü için uğraşan aydın ve savaşçı bir topluluktur.Ben onların rüyasını temsil ediyorum. Benim teşebbüsüm onların özlemini duydukları şeyleri tatmin içindir.
O Mustafa Kemal sizsiniz, hepinizsiniz; fani olmayan, yaşaması ve başarılı olması mukadder olan Mustafa Kemal O’dur..”
 
 


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...